سرلشکر موسوی: ایران اسلامی همواره آماده دفاع از آرمان‌ها و تمامیت ارضی خود است-راهبرد معاصر
برنامه هفتم منابع مناسبی برای بالندگی دانشگاه‌ها فراهم کرده است خطیب: امنیت و قدرت ایران مورد اعتراف دوست و دشمن است رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه

سرلشکر موسوی: ایران اسلامی همواره آماده دفاع از آرمان‌ها و تمامیت ارضی خود است

فرمانده کل ارتش بر اهمیت آمادگی و توانمندی نیرو‌های نظامی در انجام عملیات‌های تاکتیکی و راهبردی تاکید کرد.
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۸ - ۲۱ شهريور ۱۴۰۳ - 2024 September 11
کد خبر: ۲۵۶۹۸۶

به گزارش راهبرد معاصر، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش، در حاشیه برگزاری مرحله پایانی مسابقات هوا به زمین که به میزبانی پایگاه شهید نوژه همدان برگزار شد، گفت: این مسابقه با کسب نمره‌های بسیار خوب توسط تیم‌های شرکت کننده در مسابقات انجام شد و نشان دهنده سطح بالای آمادگی خلبانان شرکت کننده در مسابقات بود.

 

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های خلبانان، کارکنان فنی و تیم‌های پشتیبانی کننده، افزود: این مسابقات نمادی از اقدامات تاکتیکی و آمادگی خلبانان برای انجام هرگونه مأموریت است.

 

امیر سرلشکر موسوی اضافه کرد: عملیات‌ها و آیتم‌هایی که خلبانان عزیز نیروی هوایی در این چند روز انجام دادند، حاصل ساعت‌ها تلاش و کوشش تیزپروازان و تیم‌های فنی و پشتیبانی است که در طول سال خود را برای این روزها آماده می‌کنند، البته مسابقات در طول سال در تمامی پایگاه‌ها برگزار می‌شود و بهترین‌ها به مرحله نهایی راه پیدا می‌کنند. امسال بعد از وقفه‌ای که چندسال در برگزاری مسابقات رخ داده بود با حضور شش تیم چهار فروندی برگزار شد که رقابت‌ها از سطح بسیار بالایی برخوردار بود.

 

فرمانده کل ارتش همچنین به اهمیت انتخاب بهترین تیرانداز، بهترین تیم‌ها و پایگاه‌ها اشاره کرد و اظهار داشت: این مسابقات نه تنها برای ارزیابی عملکرد بلکه برای آماده‌سازی نیروها برای سال آینده نیز بسیار مؤثر است و انگیزه را در میان کارکنان ارتش افزایش می‌دهد.

 

وی خاطرنشان کرد: قهرمان واقعی کسی است که در تمامی ابعاد مختلف این مسابقات بالاترین نمره‌ها را کسب کرده باشد و به افزایش آمادگی خود برای سال آینده ادامه دهد.

 

امیر سرلشکر موسوی در ادامه سخنان خود به اهمیت آمادگی و توانمندی نیروهای نظامی در انجام عملیات‌های تاکتیکی و راهبردی اشاره کرد و افزود: برای موفقیت در این مأموریت‌ها، وجود افرادی با مهارت، دانش و شجاعت ضروری است.

 

وی تصریح کرد: این مسابقات به‌عنوان تمرینی برای آمادگی در روزهای آینده و همچنین به‌منظور ایجاد شور و نشاط در میان نیروها برگزار می‌شود.

 

فرمانده کل ارتش تاکید کرد: این مسابقات و آمادگی کارکنان غیور نیروی هوایی الهی ارتش نشان‌دهنده عزم و اراده نیروهای مسلح ایران برای حفظ امنیت و استقلال کشور است. این آمادگی‌ها به نیروهای خودمان اعتماد به نفس می‌دهد و بیانگر این است که ایران کشوری مستقل و خودکفا است که همواره آماده دفاع از آرمان‌ها و تمامیت ارضی خود است./ باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده